32 302 96 80 44-100 Gliwice, ul. Jagiellońska 3/5 Facebook Instagram

Skuteczna komunikacja i profesjonalna obsługa mieszkańców

2024-10-18

Skuteczna komunikacja i profesjonalna obsługa mieszkańców


Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jakie znaczenie dla wizerunku instytucji ma odpowiednie kontaktowanie się z mieszkańcami. Uczestnicy będą mogli poznać własny styl komunikacji, będą mogli również nabyć umiejętności wykorzystania wiedzy z zakresu stylów komunikacji w kontakcie z klientem/lokatorem, będą mogli wzmocnić umiejętności taktownego i efektywnego komunikowania się z klientem/lokatorem, poznają sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych związanych z obsługą klienta/lokatora, przećwiczą wiedzę i umiejętności dotyczące obsługi mieszkańca na przykładach, itp. zagadnienia

KOGO DOTYCZY TEMAT SZKOLENIA: 

  • Spółdzielni Mieszkaniowych
  • Urzędów Miast i Gmin
  • Zarządców nieruchomości
  • Pracowników zarządzających nieruchomościami nieposiadających licencji 
  • Zarządców komunalnych i członków Spółdzielni Mieszkaniowych zarządzających Wspólnotami Mieszkaniowymi
  • Zarządców indywidualnych w zasobach mieszkaniowych i publicznych
  • Administratorów nieruchomości
  • Wszystkich osób mających bezpośredni kontakt z klientem/lokatorem

JAKI JEST CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest m.in. zapoznanie uczestników z przeszkodami w efektywnej obsłudze klienta/lokatora, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w ich obsłudze oraz jak wykorzystać wiedzę z zakresu stylów komunikacji w kontakcie z klientem/lokatorem.


Chcesz uzyskać ramowy program szkolenia? Napisz do nas

Trener - RAFAŁ ROGOWICZ

Koszt szkolenia wynosi 500zł/os brutto 
Przy zgłoszeniu większej ilości osób koszt uczestnictwa jest ustalany indywidualnie

W przypadku zgłoszeń poprzez formularz zgłoszenia na naszej stronie, należy osobno na adres szkolenia@4edu.com.pl wysłać wypełnione Oświadczenie uczestnika szkolenia o wyrażeniu zgody dostępne poniżej

Pliki do pobrania

Formularz zapisu na szkolenie

Uczestnicy


Dane nabywcy


Dane odbiorcy (jeśli inne niż nabywcy)


Wszystkie pola z * są wymagane.
Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Możemy przygotować dla Ciebie / zakładu pracy szkolenie „szyte na miarę”.
Skontaktuj się z nami w tej sprawie pisząc na szkolenia@4edu.com.pl lub telefonując na któryś z podanych nr kontaktowych.