Skuteczna komunikacja i profesjonalna obsługa mieszkańców
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jakie znaczenie dla wizerunku instytucji ma odpowiednie kontaktowanie się z mieszkańcami. Uczestnicy będą mogli poznać własny styl komunikacji, będą mogli również nabyć umiejętności wykorzystania wiedzy z zakresu stylów komunikacji w kontakcie z klientem/lokatorem, będą mogli wzmocnić umiejętności taktownego i efektywnego komunikowania się z klientem/lokatorem, poznają sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych związanych z obsługą klienta/lokatora, przećwiczą wiedzę i umiejętności dotyczące obsługi mieszkańca na przykładach, itp. zagadnienia
KOGO DOTYCZY TEMAT SZKOLENIA:
- Spółdzielni Mieszkaniowych
- Urzędów Miast i Gmin
- Zarządców nieruchomości
- Pracowników zarządzających nieruchomościami nieposiadających licencji
- Zarządców komunalnych i członków Spółdzielni Mieszkaniowych zarządzających Wspólnotami Mieszkaniowymi
- Zarządców indywidualnych w zasobach mieszkaniowych i publicznych
- Administratorów nieruchomości
- Wszystkich osób mających bezpośredni kontakt z klientem/lokatorem
JAKI JEST CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest m.in. zapoznanie uczestników z przeszkodami w efektywnej obsłudze klienta/lokatora, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w ich obsłudze oraz jak wykorzystać wiedzę z zakresu stylów komunikacji w kontakcie z klientem/lokatorem.
Chcesz uzyskać ramowy program szkolenia? Napisz do nas
Trener - RAFAŁ ROGOWICZ
Koszt szkolenia wynosi 500zł/os brutto
Przy zgłoszeniu większej ilości osób koszt uczestnictwa jest ustalany indywidualnie
W przypadku zgłoszeń poprzez formularz zgłoszenia na naszej stronie, należy osobno na adres szkolenia@4edu.com.pl wysłać wypełnione Oświadczenie uczestnika szkolenia o wyrażeniu zgody dostępne poniżej